Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Καλή σχολική χρονιά!


Άλλη μια καινούρια σχολική χρονιά αρχίζει, άλλο ένα ταξίδι στον μαγικό κόσμο της γνώσης, της φιλίας, της δημιουργίας...
Τα κεφάλια μέσα και... ξεκινάμε!
Τα δωράκια καλωσορίσματος για τα φετινά πρωτάκια μου ήταν γεμάτα ζάχαρη κι αγάπη!
Ελπίζω να κυλήσει όμορφα κι αυτή η σχολική χρονιά!
Χαμόγελο, ελπίδα, αισιοδοξία, συνεργασία, δημιουργία, κατανόηση και ... πολλή υπομονή!
Καλή δύναμη, καλό κουράγιο σε γονείς και συναδέλφους!


 
Εδώ είναι δωράκια από προηγούμενες χρονιές.
 
 
 
Αφιερωμένο σε όλους τους εκπαιδευτικούς:
 
Προσευχή της δασκάλας  Mistral Gabriella 
 
Δώσε μου απλότητα και βάθος·
λύτρωσέ με απ' το να είμαι
περίπλοκη ή κοινότυπη στο καθημερινό μου μάθημα.

Δώσε μου δύναμη να υψώσω τα μάτια
πάνω από το στήθος μου με τις πληγές,
μπαίνοντας κάθε πρωί στο σχολειό μου.
Να μη φέρνω στην έδρα μου τις υλικές μου ανησυχίες,
τις καθημερινές μικροαστικές θλίψεις μου.

Ελάφρυνε το χέρι μου στην τιμωρία
κι απάλυνέ το, ακόμα πιο πολύ στο χάδι.
Να μαλώνω με πόνο,
να ξέρω ότι έχω διορθώσει αγαπώντας!


Κάνε να γεμίσει με πνεύμα
το χτισμένο με τούβλα σχολειό μου.
Να τυλιχτεί με τη λάμψη του ενθουσιασμού μου
η φτωχή του αυλή, η γυμνή του αίθουσα.
Η καρδιά μου να είναι η κολώνα του
και η αγνή μου θέληση πιο δυνατή
από τις κολώνες και το χρυσάφι
των πλούσιων σχολείων.
 
 
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!


 

1 σχόλιο: